De ce nu se datorează impozit pentru mijloacele de transport cu numere roșii achiziționate din străinătate


Conform prevederilor exprese ale art. 471 alin. 3 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, în cazul în care mijlocul de transport este dobândit în alt stat decât România, proprietarul acestuia are obligația să depună o declarație la organul fiscal local în a cărui rază teritorială de competență are domiciliul, sediul sau punctul de lucru, după caz, și datorează impozit pe mijloacele de transport începând cu data de 1 ianuarie a anului următor înmatriculării sau înregistrării acestuia în România.

Impozitul pe mijlocul de transport este datorat pentru întregul an fiscal de persoana care deține dreptul de proprietate asupra unui mijloc de transport înmatriculat sau înregistrat în România la data de 31 decembrie a anului fiscal anterior.
Prin urmare momentul juridic de la care se naște obligația achitării impozitului este înmatricularea mijlocului de transport.

În practică există o confuzie cu privire la înțelesul noțiunii de înmatriculare, în sensul că și proprietarii mijloacelor de transport achiziționate din străinătate și care au numere roșii ar avea obligația de a achita impozit pentru aceste bunuri încă de la data primirii numerelor roșii de la serviciile publice comunitare regim permise și înmatriculare.
Desigur că această confuzie poate fi lesne înlăturată prin simpla lecturare a definițiilor legale a noțiunilor juridice de înmatriculare și autorizație de circulație provizorie din cuprinsul OUG. nr. 195/2002 privind circulația pe drumurile publice (Codul Rutier) și Ordinului MAI nr. 1501/2006 privind procedura înmatriculării, înregistrării, radierii și eliberarea autorizației de circulație provizorie sau pentru probe a vehiculelor.

Astfel, art. 6 pct. 16 indice 1, 2 și 3 din OUG. nr. 195/2002 privind circulația pe drumurile publice (Codul Rutier) stabilește fără niciun dubiu faptul că înmatricularea este operațiunea administrativă prin care se atestă că un vehicul poate circula pe drumurile publice, iar dovada atestării înmatriculării este certificatul de înmatriculare și numărul de înmatriculare atribuit.
Totodată înmatricularea permanentă este definită ca fiind operațiunea de înmatriculare prin care se atribuie certificat de înmatriculare și număr de înmatriculare pentru o perioadă nedeterminată, în timp ce înmatricularea temporară este operațiunea de înmatriculare prin care se atribuie certificat de înmatriculare și număr de înmatriculare pentru o perioadă nedeterminată.

Noțiunea de înmatricularea temporară nu trebuie confundată cu noțiunea de autorizație de circulație provizorie (așa numitele numere roșii). Art. 15 din Ordinul MAI nr. 1501/2006 privind procedura înmatriculării, înregistrării, radierii și eliberarea autorizației de circulație provizorie sau pentru probe a vehiculelor prevede faptul că până la înmatriculare, serviciile publice comunitare regim permise de conducere și înmatriculare a vehiculelor competente autorizează provizoriu circulația autovehiculelor și remorcilor neînmatriculate. Autorizația de circulație provizorie se emite pentru o perioadă de maxim 90 de zile sau pentru perioade mai scurte, care cumulat, nu pot depăși 90 de zile, și dă dreptul titularului acesteia de a circula numai pe teritoriul României.

Prin urmare, din lecturarea textelor legale menționate mai sus, rezultă indubitabil faptul că un mijloc de transport achiziționat din străinătate, neînmatriculat anterior în România, și care are numere roșii (deține autorizația de circulație provizorie), nu este un bun impozabil, în lumina dispozițiilor art. 471 alin. 3 din Codul fiscal, decât după data înmatriculării sale în România (data eliberării de către serviciile publice comunitare regim permise și înmatriculare a certificatul de înmatriculare și a numărului de înmatriculare atribuit), fie înmatriculare permanentă, fie înmatriculare temporară.
De exemplu, pentru un mijloc de transport neînmatriculat anterior în România, și care are numere roșii (deține autorizația de circulație provizorie) la data de 31 decembrie 2018, a cărei înmatriculare permanentă în România s-a realizat la data de 15 ianuarie 2019, impozitul se va datora începând doar cu 1 ianuarie 2020 și nu cu 1 ianuarie 2019.


Comentarii

  1. Salut,
    Dacă o persoana dobândește mijloc transport în an fiscal 2020 prin factura, RAR făcut în an fiscal 2020 dar o declara în an fiscal 2021 la direcția de taxe și impozite, plătește impozit în an fiscal 2021?
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua. Daca mijlocul de transport a fost dobandit in 2020 si inmatriculat in 2020, atunci se datoreaza impozit din 2021.

      Ștergere
  2. Salut,
    Am o mașină cumpărată din străinătate, adusă pe trailer în 2020. I-am scos numere roșii, iar cei de la RAR mi-au pierdut un brief, eu declarând asta la poliție și realizând dosarul pt înmatricularea permanentă ( dosarul e trimis la București și se așteaptă răspuns de la poliția germană că mașina nu e furată, brieful nu e oprit de poliție etc). Aș dori să știu dacă eu datorez impozit pe anul 2020 sau pe anul 2021( în cazul în care nu reușesc sa o înmatriculez permanent nici anul acesta). ( din ce am înțeles din articol nu ar trebui sa plătesc, dar aș vrea să mă lămuresc - pe site ul ghișeul.ro apare faptul că ar trebui să plătesc)
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca masina nu este inmatriculata in Romania la data de 31 decembrie 2020, nu datorati impozit pentru anul 2021. Daca veti reusi sa o inmatriculati in Romania in anul 2021, veti datora impozit din 2022.

      Ștergere
  3. Buna ziua ! Am cumparat o masina de la un parc auto ,am scos numere rosii pt 2 luni si asigurare,acum doresc sa o vand ,numetele si asigurarea fiind inca valabile, dupa contractul de vanzare cumparare cu noul propietar, tinand cont ca numerele care le-am scos eu mai sunt inca valabile inca o luna si asigurarea la fel ,trebuie sa ii pas si asigurarea mea ? Masina nu am declarat-o la fisc ,deci cum a-r veni cumparatorul pana o inscrie sau pana scoate alt set de numere va circula cu o masina pe numele meu si cu asigurarea me ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca masina a fost achizitionata din strainatate trebuie declarata la primaria de domiciliu in termen de 30 de zile de la data eliberarii cartii de identitate de la RAR. De acolo, dupa ce declarati vanzarea, se obtine certificatul fiscal pe care trebuie sa il dati cumparatorului la momentul vanzarii masinii.

      Ștergere
  4. Bună ziua ! Am cumpărat din Italia un camion de 3,5 tone. În octombrie 2020 l-am adus în România.În ianuarie 2021 i-am pus numere roșii. În martie l-am vândut tot cu numere roșii. Pentru eliberarea bonului fiscal am fost nevoit să plătesc impozitul pentru tot anul 2021. Este corect ?
    Vă multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca mijlocul de transport nu era inmatriculat in Romania la data de 31 decembrie 2020 nu datorati impozit pentru anul 2021.

      Ștergere
  5. Buna seara astazi am vrut sa imi vand ,masina,masina este adusa pe data de 1 martie 2021.iam scos numere rosi pe data de 04.03.2021 astazi am fost la primaria sa scot fiscal și mi sa zis ca trebuie sa platesc inpozit pe tot anul este legal.??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Conform Codului fiscal ( art. 471) nu trebuie sa platiti impozitul pentru 2021 daca masina ati dobandit-o doar in luna martie 2021 si nu era inmatriculata in Romania la data de 31 decembrie 2020. Cei de la primarie incalca legea im acest caz daca va solicita plata impozitului pentru 2021.

      Ștergere
    2. Bună Ziu eu deoluna am adus. O duba de marfa și are numere roși se poate sa fi întrat la taxa impozitari

      Ștergere
  6. Buna seara,

    Mai este valabil ce ati scris aici? Pentru ca stiu ca s-a schimbat un pic legislatia. De exemplu, daca achizitionez un autovehicul cu numere rosii (dar fara RAR) de la persoana fizica, am inteles ca tot as avea nevoie de certificat fiscal de la vanzator. Voi efectua RAR-ul, apoi va trebui sa trimit vanzatorului copii dupa talon si civ, iar vanzatorul sa treaca si imediat sa si scoata autovechiculul de la impozit si sa imi trimita certificatul fiscal. Cel putin asa am inteles ca este acum.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna seara. Sunt doua chestii diferite, respectiv faptul ca exista obligatia de declarare a mijlocului de transport la primaria de domiciliu indiferent daca acesta este inmatriculat sau nu in Romania si faptul ca daca nu este inmatriculat in Romania nu se datoreaza impozit. Vanzatorul care a achizitionat initial autoturismul din strainatate trebuie sa il declarare in 30 de zile dupa ce obtine cartea de identitate de la RAR si poate obtine certificat fiscal pentru a-l vinde mai departe.

      Ștergere
  7. În anul 2017am înregistrat la primăria unde aveam domiciliul o mașină cu nr roșii pt 3 luni. Din După câte știam eu nu trebuia sa mai duc nimic la primărie ca să mi scoată mașina de la impozit și desigur am plătit impozit pt cele 3 luni. Ulterior mașina nu a fost înmatriculată pe numele meu. A fost împrumutată pt aceasta perioada după care a fost înmatriculată definitiv pe numele persoanei respective. Acuma m am trezit cu plata la impozit pt acea mașina și mi se cere certificat de radiere. Cum pot rezolva aceasta problema. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua.
      Trebuie sa prezentati la primarie o copie dupa contractul de vanzare-cumparare prin care ati instrainat autoturismul si se va sista plata impozitului cu data de 1 ianuarie a anului urmator vanzarii.

      Ștergere
  8. Daca scot doar numere rosii pe o mașină adusa de afara ,fără rar /nr negre .
    Imi apare la impozit?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pana la prima inmatriculare in Romania a autoturismului, nu datorati impozit.

      Ștergere
    2. Si eu sunt in aceeasi situatie, masina este cu numere rosii, am obligatia sa o declar la primarie pana o inmatriculez ?

      Ștergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Conform Codului fiscal ( art. 471) nu trebuie sa platiti impozitul pentru 2021 daca masina nu era inmatriculata in Romania la 31 decembrie 2020, iar daca in martie 2021 ati vandut masina prietenului dvs. nici acesta nu datoreaza impozit pentru 2021, ci doar din 2022. Cei de la ambele primarii au incalcat legea in acest caz daca v-au solicitat plata impozitului pentru 2021 dvs si prietenului dvs..

      Ștergere
  10. Bună ziua! Am achiziționat o mașină în aprilie 2021 de la un parc auto iar în 26 mai 2021 am obținut numerele de înmatriculare permanente. Întrebarea mea este de când va trebui să plătesc impozit? Vă mulțumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua.
      Impozitul il veti datora la primaria de la domiciliu din 1 ianuarie 2022.

      Ștergere
  11. Buna ziua.va rog daca puteti sa imi raspundeti la o intrebare.acum vreo cativa ani am cumparat o masina cu numere de ungaria .am mers la primarie pentru ceva hartie sa scot numere rosii.am scos un rand de numere rosii si apoi am dat la schimb cu altceva.nu am facut contract si nu am scos numere negre.de atunci am de platit f multi bani la primarie pentru impozit zice.e corect sau pot sa ii acctionez in judecata.multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua.
      Conform art. 468 Cod fiscal, din anul 2016 daca mijlocul de transport nu a fost inmatriculat in Romania pentru acesta nu se datoreaza impozit. Doar dupa prima inmatriculare definitiva in Romania se datoreaza impozit. Daca mijlocul de transport nu a fost inmatriculat pe numele dvs. in Romania in anii de la dovandirea din Ungaria si pana la data vanzarii fara acte, atunci nu datorati impozit.
      Puteti da in judecata primaria de domiciliu daca va solicita plata impozutului.

      Ștergere
  12. Bună ziua, tatăl meu acum 6 7 ani a scos numere roșii la o masina după ce a expirat nu a m ai inscriso , e posibil sa apară la fisc cu impozit anual la masina ? Chiar dacă nu da înaintat cu înmatricularea și sa folosit doar 2 luni nr roșii?

    Întreb deoarece a cumpărat o masina din austria o sa vina în România și îmi va face contract de vânzare cumpărare și ma gândesc sa nu întâmpine vreo problema pe la financiar.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua. Daca tatal dvs. a cumparat masina inainte de 31 decembrie 2015, atunci s-ar putea sa apara cu impozit datorat la primarie, pana in 1 ianuarie 2016, chiar daca masina nu era inmatriculata in Romania. Din 1 ianuarie 2016 nu se mai datoreaza impozit pentru o masina neinmatriculata in Romania.Tatal dvs trebuie sa solicite de la primaria de domiciliu un certificat de atestare fiscala pentru a vedea exact daca mai are ceva restante la impozit.

      Ștergere
  13. Bună ziua, am achiziționat o mașină cu numere roșii din România, am programare la sfârșitu lunii la rar, persoana care mi a vândut mașina mi a dat și fiscalul dar expira înainte de rar.. La finanțe mi au zis ca nu pot sa o înscriu pe numele meu pana nu aduc certificatul de la rar... Cum procedez dacă scade fiscalul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna seara. Vanzatorul ar fi trebuit sa va transmita la data vanzarii atat certificatul fiscal cat si cartea de identitate a vehicului (CIV) emisa de RAR. Daca certificatul fiscal expira, vanzatorul trebuie sa va transmita un altul nou valabil.

      Ștergere
  14. Buna ziua! Sotul meu a luat o masina din Austria in 2010, a scos numere rosii la ea dar nu a inmatriculat-o in Romania niciodata. In acelasi an, a dat-o la dezmembrari. Acum, cei de la taxe si impozite ii spune ca are de platit impozit la masina pe toata perioada aceasta! Este normal? Si cum pot scoate masina de la impozit in conditiile in care nu mai avem niciun act de la acea masina? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua. Daca detineti certificatul de distrugere din 2010 atunci nu datorati impozit de la data certificatului de distrugere .
      Daca nu mai detineti acest document, iar masina nu a fost inmatriculata niciodata in Romania, din 2016 conform Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal nu mai datorati impozit.
      Pentru a scoate masina din evidenta veti depune o declaratie pe propria raspundere in care veti mentiona cauzele pentru care nu mai detineti masina sau acte doveditoare si veti achita impozitul pentru perioada 2010-2015 ( HG.1/2016).

      Ștergere
  15. Buna seara am adus o masina din italia, in luna mai 2021 si in aceeasi luna iam luat 2 randuri de nr. rosii sunt trecut la primarie cu masina pentru a obtine nr rosii, acum cele 2 randuri de nr rosii au expirat si vreau sa o dezmebrez masina pentru piese. Ce pot face sa nu m-ai fiu in evidenta la primarie taxe si impozite? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru a scoate masina din evidenta primariei trebuie sa prezentati la primarie certificatul de distrugere (predare la fier vechi) sau un contract de vanzare-cumparare.
      Oricum atata timp cat nu ati inmatriculat masina in Romania, nu datorati pentru ea impozit.

      Ștergere
  16. Bună dacă am cumpărat o mașină cu nr roșii trebuie sa îmi dea fiscalu din primărie de la cine am cumparato

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da. Certificatul de atestare fiscala trebuie sa vi-l dea vanzatorul.

      Ștergere
  17. Bună seara.daca am luat o masina de la un parc auto cu factura și au eliberat pe 3 luni nr rosii pe numele lor eu as putea sa o vand cât timp are nr rosii??ce acte trebuie sa fac cu cel care vrea sa o cumpere de la mine??eu o pot trece la primarie acum asa cu nr rosii și după sa o scot sa i pot da fiscalul??am și fiscal de la parcul auto dar dacă vreau s o vând acu inainte de ai face rasul,trebuie sa i dau și eu fiscal??nu știu cum se procedează mulțumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua.
      Da, puteti sa o vindeti si cat are numere rosii. Trebuie sa o declarati la primaria de domiciliu pentru a obtine certificat fiscal si pe numele dvs si apoi intocmiti contract de vanzare-cumparare cu persoana la care vreti sa ii vindeti masina. La noul cumparator trebuie sa ii predati o copie vizata de primarie a contractului de vanzare, certificatul fiscal de la parcul auto, certificatul fiscal de pe numele dvs di cartea de identitate a masinii.

      Ștergere
  18. "Buna ziua. Daca detineti certificatul de distrugere din 2010 atunci nu datorati impozit de la data certificatului de distrugere .
    Daca nu mai detineti acest document, iar masina nu a fost inmatriculata niciodata in Romania, din 2016 conform Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal nu mai datorati impozit.
    Pentru a scoate masina din evidenta veti depune o declaratie pe propria raspundere in care veti mentiona cauzele pentru care nu mai detineti masina sau acte doveditoare si veti achita impozitul pentru perioada 2010-2015 ( HG.1/2016)." legat de acest raspuns : la datoriile pt. impozite locale nu se aplica prescriptia in termenul general de 5 ani ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba da, se aplica prescriptia de 5 ani, dar daca in intervalul 2010-2015 organul fiscal a emis pentru impozitul auto acte de executare silita (somatii, popriri, sechestre), termenul de prescriptie, conform Codului de procedura fiscala, se prelungeste cu inca 5 ani de fiecare data.

      Ștergere
  19. Buna ziua, am cumparat o masina din Olanda in noiembrie 2021 si o s-o inmatriculez in ianuarie 2022. Cei de la finante locale (inclusiv juristul lor) mi-au spus ca o sa datorez impozit incepand cu 1 ianuarie 2022. Eu le-am aratat articolele din codul fiscal care spun ca datorez impozit incepand cu 1 ianuarie a anului urmator inmatricularii si ei au repetat ca o sa platesc impozit incepand cu 1 ianuarie 2022. Acum nu mai stiu cui sa ma adrezez. Imi puteti da va rog un sfat? Si imi puteti confirma ca am inteles bine legea?

    RăspundețiȘtergere
  20. Buna ziua. Conform art.471 alin.3 Cod fiscal in cazul achizitiei mijlocului de transport din strainatate impozitul se datoreaza cu 1 ianuarie a anului urmator inmatricularii in Romania. Daca dvs inmatriculati doar in ianuarie 2022 veti datora impozit din 01.01.2023. Cei de la primarie gresesc..contestati decizia de impunere pentru anul 2022.

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna ziua, desi sunt aproape sigur ca am dreptate aici, as dori sa mai verific inca o data ca sunt in regula din punct de vedere legal.

    Am achizitionat in Octombrie 2021 un autoturism din Polonia. Acesta are o capacitate cilindrica destul de mare (5,7L), asa ca am asteptat cu inmatricularea. Am dus acum 3 zile (pe 6 ianuarie 2022) autoturismul la RAR si am obtinut cartea, acum urmeaza sa ma prezint saptamana viitoare la directia de taxe si impozite locale pentru inregistrarea automobilului pe numele meu. Exista vreo situatie in care primaria poate sa pretinda impozit de la mine? Presupun ca (am citit legea de multe ori si pare sa fie destul de clar) nu datorez nimic pe anul 2022, si ramane sa platesc incepand de pe 1 ianuarie 2023. Ce fac daca se intampla sa ceara bani in situatia asta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua. Conform art.471 alin.1 Cod fiscal in situatua prezentata de dvs. veti datora impozitul doar din data de 1 ianuarie a anului fiscal urmator primei inmatriculari in Romania, deci doar cu 01.01.2023. Daca vi se va solicita plata impozutului si pentru anul 2022, aveti posibilitatea de a formula la Primarie contestatie impotriva deciziei de impunere, potrivit art.268 si urm. Cod procedura fiscala.

      Ștergere
    2. Autoturism achiziționat în 2020 din Germania. Carte rar 2020.declarat primarie 2020.de când intra la plata impozitului?

      Ștergere
    3. Buna ziua. Daca ati inmatriculat masina in Romania in 2020, datorati impozit din 2021.

      Ștergere
    4. Nu este înmatriculată.doar carte rar.

      Ștergere
    5. Daca nu este inmatriculata inca in Romania, atunci nu datorati impozit nici pentru 2021 si nici pentru 2022 (art.471 alin.3 Cod fiscal).

      Ștergere
  22. Buna seara.am o masina care e cu numere rosii din 2021,nu am inmatriculat-o deoarece s-a stricat,e inregistrata la primarie,si acum primaria ma pune sa platesc impozitu
    pe an 2022.vreau sa o radiez dar cica tot trebuie sa platesc impozitu,spun ei ca trebuia sa o radiez in 2021 ca sa nu platesc impozitu.
    E corect cum spune primaria?
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca la data de 31.12.2021 masina nu era inmatriculata in circulatie in Romania, nu datorati impozit pentru 2022 la primarie (art.471 alin.3 Cod fiscal).

      Ștergere
  23. Bună seara.In 2011 am achizitionat o mașină adusă din Germania am luat numere rosi iar după o lună am vandut-o in Bulgaria anul ăsta am primit o instintare de la primaria de care apartin ca trebuie sa plăteasc un impozit de 3000 de lei din 2011 până acum. Vă rog să-mi spuneti ce trebuie făcut in acest caz. Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa depuneti o declaratie fiscala si o copie dupa contractul de vanzare-cumparare din 2011 la primaria de domiciliu pentru a se radia autoturismul de pe numele dvs.

      Ștergere
    2. Contractul de vanzare nu il mai am ,ce pot face in situatia asta ? Si nu înțeleg de ce trebuie sa plătesc impozit 11 ani la o mașină care a circulat decat o lună in România ce m-ați sfătui să fac in cazul asta,si nu mai înțeleg de ce primaria nu ma informat despre impozit din 2012 chiar nu înțeleg cum e sistemul la noi în tară ,locuiesc în Belgia de 5 ani cu familia si merg în tară o dată pe an în vacanță ce-as putea face in cazul ăsta? Mulțumesc!

      Ștergere
  24. Buna seara, doresc sa achizitionez un autoturism importat din elvetia de catre o persoana fizica ce nu a facut RAR-ul inca (deci nu este luata in evidenta la FISC) si au trecut deja 30 de zile de cand este adusa in tara. Intrebarea mea este urmatoarea, daca voi achizitiona masina si fac eu RAR-ul si toate actele necesare inmatricularii, am nevoie de certificatul fiscal de la vanzator?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună ziua. Da, o sa aveti nevoie de certificat fiscal de la vanzator. Vanzatorul trebuie inainte sa va vanda masina sa obtina de la RAR cartea de identitate a autoturismului si apoi sa o declarare la primaria lui de domiciliu.

      Ștergere
    2. Salut! Daca cumpar o masina adusa de afara la care au fost scoase doua randuri de numere rosii in 2023 se presupune ca proprietarul ce a scos numerele rosii ar trebuii sa plateasca impozit di sa i-mi de certificatul fiscal , apoi mainscot si eu un set de numere tosii in 2023 si o inmatriculez in 2024 cu numere negre , intrebarea este daca eu mai beneficiez de impozitul gratis in 2024 pentru ca este prima inmatriculare

      Ștergere
    3. Daca prima inmatriculare in Romania a masinii cu numere negre este in 2024, pentru anul 2024 nu datorati impozit.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Plata impozitului auto în cazul schimbării domiciliului fiscal

Prescripția dreptului de a stabili obligații fiscale și de a cere executarea silită a creanțelor fiscale 2017-2023